تعویض موتور یخچال فریزر جنرال استیل در کرج
نوشته شده توسط : lg

تعویض موتور یخچال فریزر جنرال استیل در کرج

تعویض کمپروسور یا همان موتور یخچال یک تعمیر کاملا تخصصی است و شما نمی‌توانید کمپرسور را خودتان جایگزین کنید. تعویض کمپرسور های معمولی به این صورت است لوله‌های کمپرسور جدید را به لوله‌های یخچال فریزر جوش می دهند.

تعویض کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر جنرال استیل به این صورت است که بعد از اینکه تمام کارهای اتصالات لوله را انجام دادند سپس باید مدار گاز و کمپرسور را وکیوم کنند و با گاز شارژ کنید، مقدار شارژ گاز خیلی حساس است و معمولا با وزن گاز تنظیم می شود،که زیادی خنک نکند. بعد از شارژ باید دوباره سیستم را مهر و موم کرد. همانطور که می‌توانید درک کنید همه اینها نیاز به متخصص تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل دارد، پس سعی نکنید خودتان انجامش دهید.

تعمیر یخچال

استفاده از خدمات شرکت توربو سرویس:

اگر یخچال فریزر جنرال استیل شما به هر دلیلی مشکل دارد و به سرویس دوره ای نیاز دارد، یا اینکه میخواهید تعویض کمپرسور یخچال فریزر جنرال استیل توسط یک تکنسین متخصص انجام شود .میتوانید با دفتر خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر جنرال استیل توربو سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت سفارش تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل شما را انجام دهند.

توجه داشته باشد که شارژ گاز و تعویض موتور یخچال فریزر جنرال استیل نیاز به یک متخصص حرفه ای دارد، از این رو ما با داشتن متخصصان حرفه ای این کار را برای شما به طور تخصصی و با ضمانت انجام میدهیم .

شرکت ما معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در تهران و کرج میباشد.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: